Pink portrait

Image Som alltid när jag är hos Emilia målar jag någon ful, färgglad bild. Dock var denna bilden inte den riktigt fula. Den glömde jag. Emilia.. Den som glömdes hemma hos dig kan du få om du vill. Bara för att jag är så himla snäll.

As always when I am with Emilia, I paint some ugly, colorful picture. However, this picture is not the really ugly one. That one I forgot. Emilia .. the forgotten painting at your casa, you can get if you want. Because I’m so kindhearted.

3 comments

  1. longlivee · April 12, 2012

    jag älskar dig också elin… åh helvete var inte meningen att någon av er skulle se det är inlägget.

    • revealillusions · April 12, 2012

      Jag ser allt. Visar de andra ingenting. Jag tänker på dig. Jag bryr mig.

      • longlivee · April 12, 2012

        Jag bryr mig om dig också, på riktigt. jag säger aldrig något jag inte menar. saknar dig

Leave a Reply

